2012年10月13日 星期六

我中有你,你中有我。。。。?

對近月反洗腦大事件有感而發,在社交網站亂寫一通聊搏一笑。矮肥鈍特在此重新轉貼充撐場面。

今日,隔離屋個仔,中學畢業幾年都未去搵嘢做既準隱青審萎男又走嚟搵我傾心事:「渣哥,我依家積極考慮緊去生死註冊處改名。」

我:「!?」

萎男:「一日最衰都係o個個怒火大叔審見芬囉。都唔知佢搞乜既,搞唔好自己頭家離兩次婚做負心漢都算啦,呢幾年同親契爺夾份做生意又周街唱佢獨攬公司大權,自己有糧出無權渣,都唔諗吓自己最霉時係邊個扶佢一把重振佢雄風。條友個名依家臭到呀,街外人個個都話佢正反骨契弟養唔熟呀,人人喊打,我唔想再同佢有乜啦lung呀!唔X想再姓審呀我!」


我:「……………但芬哥好似唔係你老豆喎……..使唔使搞到改姓,要數典忘祖咁大鑊呀?」

萎男:「我唔理啦!總之依家有個姓審既契弟做埋呢D嘢,搞到我俾FD笑話呢個姓專出反骨契弟,我無晒飛士呀!老西都唔想再認自己姓審!」

我:「……咁你有無同你阿爸阿媽傾過呀?改名咁大件事……….」

萎男:「佢哋梗話唔好架,但我唔理啦!佢地唔同我一齊改咪各行各路囉!總之我就唔要姓審!改咗名後我同佢哋再無關係!我唔識佢地!」

我:「…….但呢度D街坊同親戚都知你確實係佢地個仔喎!一齊住咗十幾廿年………..」

萎男:「我自己知自己唔係咪得囉!你理得我啫!」

我:「…..咁以後如果D人改唔到口繼續叫你審萎男你會唔會應人呀重?」

萎男:「新年兩隻老嘢同街坊派利是咪敷衍吓囉!有數圍嘛!平時睬佢都有味啦!」

我:「咁你改咗名後會唔會搬走唔同佢地住呀…..?」

萎男:「………點解要先?由出世我就住喺度,真係要講呀,佢地結婚前都唔係住呢頭既,咁你話邊個先係庄邊個係閒先?走?無嘢化?

至此,我無言。臨返入屋前問萎男諗好改咩名未,佢不假思索答我「王芝峰」。

沒有留言:

張貼留言